Jumaat, 27 Julai 2012

UDANG DAN TOTAL KERUGIAN DI PARAM

semalam rezeki besar untuk aku...wallaaaweeeeiiiii baik tol Senior Manager aku nih..dia order udang satu peti, pastu dibahagi2kan...dptlah aku 4 ekor bapak udang...besar ya amat!

mulala tercari2 resipi untuk udang nih....BUTTER PRAWNKAH? TIGA RASA KAH? GULAIKAH? ATAU GORENG BODO KAH? KAHHHHHHH....

akan ku kejekan udang ni ari wiken sok...tapi tgk masa la yer...arini gaji....esok nak angkut anak banak gi sopping brg2 raya....pengajaran from last year...sila jangan sopping last minute sebab anda akan terkilan barang yg dicari langsung tak menepati citarasa....so dis year....wajib sopping awal...

tahun ni i teruja tau nak beli baju melayu untuk dak kecik tuh..biar sedondon dengan ayahnya...aleesya plak sedondon dengan ibunya....bleh la berphotoshoot di kedai gambar nanti...best gilak!

semalam bukak posa aku tak masak...beli kat param jer...abiskan sen2 yg ada....nafsu menggila betul semalam....total kerugian adalah 30 hengget! 

apa yg aku ingat:

1) murtabak 3 keping (RM2.50 sekeping) = RM 7.50
2) nasi ambeng (en somi punya) = RM 5.50
3) nasi kerabu dengan ayam (aku punya) = RM 4.50
4) nasi kukus ayam berempah (maid) = RM 5.50
5) tepung pelita = RM 2
6) popiah goreng = RM 3
7) air soya = RM 2

GILER TAK NAFSU AKU SEMALAM? SILA JANGAN CONTOHI SIKAP TAMAK CAM AKU..EKEKE..


inilah udang yang disedekahkan Senior Manager aku...manyak fresh ooo!!!

 




 aku dan bapak udang....abaikan muka aku yg sangat lesu lepas balik dari merempit






tak sabar nak kejekan bapak udang nih...NANTI KO!

6 ulasan:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

muahahaha bapak beso udang itewwwwwww 2x ganda dari mulut ko

nome berkata...

tinie: ha kan? mmg besar betul beb...now tengah pikio2 nak masak apa la udang nih

Mudd berkata...

akakkkkkk besar betul!!! betul ke udang tu? kekekekeke.... kesimpulannye akak masak ape?

nome berkata...

mudd: betul darl! udang la tu bukannya lobster..tp besar cam lobster tau :)

ontahlah dear..x tau nak masak apa..en somi request masak ala2 tiga rasa...tgklah sok...3 rasakah? 4 rasakah? atau takde rasa langsung kah? kah kah kah

-:- Zafran BabyAndKidsCollections Enterprise -:- berkata...

waahh..! best tu.. sedapnya!

nome berkata...

jue: dah selamat masak wiken semalam jue...ekeke...