Selasa, 31 Julai 2012

Berbuka bersama Mertua dan Anak2 Yatim

bertuah sungguh la badan...semalam mak mertua, abah mertua dan adik mertua eh silap adik ipar datang berduyun2 ke umah aku...berbuka posa secara berjemaah :)

terima kasih mama! terima kasih abah! datang bawak byk makanan lak tu...siap ada ketupat palas dan rendang daging....ha korang ado! ekeke....saje bagi jeles sket...jgn mare yer ;P

meriah rumah semalam...makanan pun meriah u! siap aku top up beli kat PARAM lagi...nak buat camne, memang aku dasar tamak sebab semalam aku first day posa! kwang kwang kwang...

walaupun makanan byk tapi habis la bro! memang dasar perot stokin (^_^)



 Aryan mengada-ngada nak manja dengan Tok Abahnya





 puas Mak Tok dan Tok Abah menggomol Aryan dan Aleesya semalam





 Aleesya yang paling teruja bile Mak Tok dan Tok Abah dtg...layankan jer!





 KFC yang dibawak oleh mertua ku....toce! toce!






jangan tak tau yer...mak mertuaku sangat rajin bikin ketupat palas...tak yah tunggu raya...memang semedang ada dlm peti esbok...buat makan gitu2 jer...sedap ooo sbb ada terselit kekacang di dalamnya





ha ni lawannya! kalau dah ada ketupat...of kos la ada rendangnya...termantop!





ni memang aku yg mengidam...Laksam tersedap yang penah aku rasa...bajek arini nak repeat beli lagi..ha korang nampak cili tuh! memang terbaek la!





 aku beli sampai 2 ko...Roti John Kebab Special Ayam dan Daging...sedap gilos dan sgt sesuai la dengan regenya..





 ha ni mertua ku yang bawak dari umah..sebagai cuci2 mulut...tembikai dan nenas...





 air teh dan air segera....slurrrppp!!!



 

Dear All,

The Staff Berbuka Puasa (Iftar) with the Anak-Anak Yatim on the 1st August 2012 will be held at:

Makan Kitchen
DoubleTree by HILTON
Level 11, The Intermark,
348 Jalan Tun Razak
50400 Kuala Lumpur

nota sipi: ha esok malam aku ada iftar dengan anak2 yatim...yang disponsor oleh FVSB kat Hotel Hilton, KL....wallahhhh! teruja i tau..

double teruja sebab tak sabar nak jumpa anak2 dan teruja sebab ni pertama kali Dato switch hotel from Impiana (bosan) ke Hotel Hilton...tak sabar aku & the gang nak beronok2 dengan mereka...tingat plak memori daun pisang dgn anak2 yatim pada penghujung thn 2009....ada sedikit gambar kenangan yg dicilok dari entry blog aku yg lepas


 anak2 dara FVSB...puiiiii!!!!





 orang kuat FVSB yg setia menunggu anak2 di Aquaria, KLCC






 seronok gilos time nih...berkumpul di Aquaria





 dah bersuka suki di Aquaria...so kenyangkan pewot di Impiana Hotel






 di saat menghantar anak2 balik...tak suka sebab sedih






 aku nangis kat situ jugak...eeeiiii tak malu! shame! shame!





hati tisu sungguh! hope esok aku strong yer....huhuhu

2 ulasan:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

ko selalu sgt aku tgk mkn kat hotel
JELES!!!!!!

nome berkata...

tinie: alhamdulillah rezeki beb...tak baik jeles2 no...