Khamis, 16 Mei 2013

KALI NI KISAH MAKAN2 PLAK :D

hari ni adalah HARI GURU...kepada semua guru dan lecturer...aku nak ucapkan selamat hari guru buat kalian semua...semoga Allah akan membalas jasa kalian dengan nikmat syurga kelak...amin...SAYA SAYANG CIKGU SAYA! (>_<)

boleh tak nak letak gambar2 makanan sket? tak kisahlah kalau ada yg kata aku ni mental...sbb ada kuar kat paper baru2 nih...barang sapa yg suka tangkap gambar makanan sebelum makan...org itu ada penyakit mental...mental pun mental la janji rock! nome kan jenis langgar lari punya olang...talak kecik ati ooo...wa manyak besar hati terima itu pujian! ahaks! (^_^)

inilah paper itew...mentalkah aku? :P




 bukan main senyum besar si nome kalau dpt makan makanan sedap2






 kejadian ni berlaku sejurus pas balik keje....majuk dgn en somi pasal apa ntah..terus en somi bawak binik dia makan kat damansara uptown...mana lagi? tempat peberet masakan western di Stizzer...






 kali ni nome dan other half order mix grill..macam2 ada! ada kambing, ada ayam, ada sosej ada itu ada ini...sepinggan hanya RM18 hengget jer...sedap okeh!







 hari selasa baru nih...boss ajak kami all the seksitaris makan seafood kat restoras nih...terletak di Ampang...dokat jer...ni kali kedua aku makan kat sini...sedap nak mampos okeh makanan seafood kat sini...harga pun sedap! ye kot? aku mana tau sbb boss bayar...ahaks! :D







 ni sotong masak petai...sedap wei!






 very recommended! kalau korang terjah makan kat sini...jgn lupa order menu ni okeh...BUTTER PRAWN WITH PUMPKIN! sedap meletop2 yer! sib baik makan kat luar...kalau tak mau aku jilat mangkuk tu sampai ke titisan terakhir...sedap sgt! ni pun dah terliur balik...someday aku nak bawak family makan kat sini...nak bagi mereka semua merasa...insyAllah







 hat ni plak...nama menu nih IKAN SIAKAP MASAK MANN...sedap jugak! cam nama filem hindustan gitew :D







ha yang ni memang terbaek! nama sayur ni pelik sket...nama unik dia KWAN TAN MEOW...tp nama dalam bahasa malaysia KACANG HANTU GORENG TEPUNG MELETOP2! sedap giler weiiii!!! mati2 la aku ingat sayur ni kacang buncis...tp silap yer..kacang hantu ye puan2...jenoh nak mencari kat pasar..sedap sgttttttttt!!!! kalau ada yang berminat..sila terjah yer

6 ulasan:

Mudd berkata...

uuuu dap dap nyeeee sis!!!!!

Unknown berkata...

sedaaap..tapi menakutkan gak baju ko tu macam kulit ular kihkih..mana beli?

Nurul Ain berkata...

kt JB p dh ada Shahrin Low..tp tak pernah gi lg.ramai yg kata sedap..dlm gambar pn nmpk sedap..yg kt uptown tu kedai yg mana>ada kambing tak?

nome berkata...

mudd: mmg sedap adikku yg gorjes! :D

nome berkata...

bibu: yeeeeeeeee....baju tu very scary mary...but i likeeeee!!! ekeke...beli kat OU...mak belikan...so aku terima dgn hati gembira..yiippeee!!!

nome berkata...

ain: mmg sedap weiii lauk pauk kat sharin low...u should try beb!

yg kat uptown tu...ada kambing weiii...sedap dan murah!