Khamis, 7 Februari 2013

Rindunya pada Abah (T_T)

dah lama aku tak menyinggah ke blog sendiri...banyak peristiwa pahit manis yang aku tempuhi sepanjang awal tahun 2013...yang paling meninggalkan kesan mendalam, sudah tentunya Pemergian Arwah Ayahanda yang Dikasihi pada 26 Januari 2013...pemergian Abah yang tidak disangka2 telah menyedarkan aku tentang MATI...alhamdulillah syukur Abah pergi dengan tenang dan perjalanan arwah sangat mudah....masih terbau2 wanginya Abah...hanya iringan doa dariku buat Abah Almarhum Haji Tamat bin Nasirun...nanti akan ku citer detail tentang Pemergian Abah...insyAllah...

Semoga dengan perubahan yang berlaku pada diriku ini membuatkan abah bahagia di alam sana...maafkanlah segala kesilapan aku selama ini...Nasihatilah aku! Ajarilah aku! sesungguhnya aku ingin belajar menjadi muslimah sejati...amin ya rabb...sudilah kiranya ku pohon pada kawan2 yg masih lagi setia membaca blog ini, menghadiahkan Abah Al-Fatihah...hanya Allah s.w.t yg dpt membalas jasa korang semua...terima kasih

3 ulasan:

Nurul Ain berkata...

Al-Fatihah..Moga arwah tenang disana..Amin..

ct hajar berkata...

Al fatihah,moga rohnya dicucuri rahmat & ditempatkan dikalangan org yg beriman

peah @ peps berkata...

Al-Fatihah..moga ditempatkan allahyarham bersama-sama orang beriman...