Khamis, 15 Mac 2012

Tekanan Darah Tinggi

inilah rutin aku tiap2 hari di rumah maupun di opis...amik bp! amik bp! amik bp! (-_-)

esok aku coti....gi buat BSP (amik darah untuk kencing manis) di sepital putrajaya....kena amik 4 kali...birat ler tgn tembun aku nih...dah la susah nak jumpa urat...ayoyoyo!!!

semoga tekanan darah tinggi aku surut...dan dptlah aku banak secara normal...doakan aku ye kawan2 yg aku sayangi sekalian



inilah bacaan bp aku arini...tinggi tak? kabur sket sbb pakai camera handphone....

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mie.. Jg kesihatan ye.. Dh la Kencing manis. Ni tekanan darah tinggi plk.. Jg diri ngan Baby elok2..

nome berkata...

ira: thanks ira...sayang ira dalam2...

Norsi berkata...

take care normy. good luck nnt check bp.

semoga semuanya ok ye.

Mrs. Simplicity berkata...

mie, we'll be there for you. take care ok. insyaAllah semua berjalan lancar.

Nurul Ain berkata...

semoga mama n baby baik2 aje..jg diri ye sayang

Unknown berkata...

ada rawatan terbaik untuk darah tinggi. klik sini >>> http://tsynn0.wix.com/darahtinggi ,Disini juga ada maklumbalas pesakit2 darah tinggi.