Khamis, 15 Mac 2012

Bekalan Air

dilaporkan beberapa tempat di shah alam, damansara, klang, kg melayu subang, subang bestari area (area umah aku la tuh) tiada bekalan air bermula semalam 14March start kul 8pagi membawak ke arini sampai kul 8mlm...tp alhamdulillah air masih ada lagi kat umah aku sampai ke saat ini...syukur!

tp sebagai langkah berjaga2, sempat gak ler aku gi kedai beli tong air untuk menambah stok di umah, so far aku ada satu jer untuk bilik air maid, so hat ni aku beli utk bilik air aku lak...hat tu pun yg last tinggal....tidak dilupakan juga segala baldi2, besen2 dan sewaktu dengannya pun aku tadah sekali...takutlah kot2 nanti takde air...idaklah awok kecewa sgt


4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Psl mde tak de air ni mie? Kat sini..5hari dh xde matahari.. Hujan selebatnye...Reda kejap 1/2jam.. Hujan balik.. Dh rasa mcm duk kt tmpt sejuk je skrg...

nome berkata...

kat sini takde air sbb nak bersihkan loji air kat IJOK, s'gor...2hari takde air selama 36 jam...tp rumah mie tak kena la plak....alhamdulillah

kat sana selalu ujan ek ira? sejuk je la memanjang...kat sini on off..kadang2 ujang sepanjang ari...kdg2 mentari bersinar...apa2pun jaga kesehatan awak dan anak2 yer

Mrs. Simplicity berkata...

tempat aku patut ada air, tapi takde pulak, nasib ada tadah air. tp tadah dlm mesin basuh. hehehe.. sebab takde tong ayor.

peah @ peps berkata...

nome...cemane skarang..dah okey?