Jumaat, 20 Ogos 2010

Berbuka Puasa di Royal Chulan Hotel

semalam aku bukak posa di Royal Chulan Hotel...hotel ni mmg superb...hotel 6 bintang ni menghidangkan 800 jenis aneka makanan...jenoh nak gi ronda satu hotel, aku x dpt mkn semua...lelah dibuatnyer...

mmg ruang makanan hotel ni sgt la besar...berbeza dari hotel2 lain...mmg kelas! mmg diva!

bleh la korang cuba try mkn kat hotel nih...satu kepala dikenakan bayaran RM99+++...

paling aku soker dia punyer ikan bakar...mcm2 ikan ada...sib baik xde ikan jaws...kalau tak, pecah rekod mesia...ekeke...

dessert aku x sempat nak touch lgsg...sibuk amik makanan yg jarang aku jmpa...tp solmon wajib aku abiskan...


aku dlm keta tgh tgu member gi sekali ke hotel tuh


jemputan dari Highbase Strategi...thanks ya!


papahal pose dulu





aku di depan warisan cafe...terletaknyer majlis berbuka posa


pintu gerbang sblm ke dewan...tema hotel tu ala2 arabian nights


bergambo berlatar belakangkan dewan hotel

org yg sibuk mengambil makanan


siap disediakan pentas ala2 pelamin...


kami dihiburkan dgn kumpulan nasyid


meja kami


kurma sedulang...gambo makanan malas nak tempek...


balik je dari bukak posa smlm, aku terus drive laju2...sbb tak sabar nak peluk dan himpit2 aleesya...rindu bangat ngan dia...

skrg ni pun aku dah start rindu kat aleesya...huhuhu

8 ulasan:

Mrs. Simplicity berkata...

aku nak komen entry kurma, dah kua entry royal chulan. wah me, best nye buka kat sini. 1 of the best hotel. 6 star kan. smpi ada yg tak sempat ko rasa mmg banyak sgt la choices kan? mmg berbaloi dgn harganye. kena sediakan perut nak masuk makanan rege tu gak la. best! ko pakai topi gitu nmpk urban dan very stylo. suka aku tgk nye. :)

nome berkata...

alya: mmg best bukak posa kat hotel tuh...berbaloi2...byk giler makanan...besar plak tu dewannyer...penoh...

terpikat tgk dato siti pakai camni, tu yg rembat pakai...ko suke ek? aku pun suka gak...

mamashasha berkata...

me, since when ko tegar berblog nih? 2 entry tiap hari tu...cayalah...wei kebiasaannya ko mesti sajikan gambar makanan yg mantop2 kali ni nan ado...nape? wahhhhh rindu banget sehhh sama aleesya...anak kita me itula pengarang jantung kan...

nome berkata...

bed: ontahla bed..sejak bile ntah aku rajin berblog nih...mood rajin dtg kot...x pun terikut2 ko yg rajin letak 2-3 entry sehari...ekeke..jgn mare ye bed....

aku malas letak gambo foodz...sbb sama jer lebey kurang...cuma rasa je lain...kalau ada lauk yg lain dari yg biasa, sure aku letak...

mmg tol ckp ko bed, anak tu la buah hati pengarang jantung..sejuk je ati bile tgk keletah anak2 kita...

shah-ila-ain berkata...

bestnyerrr mie....mesti dessert dia sedap2 kan...aku ade gak jemputan berbuka puasa ofice buat kat hotel..tp aku tak dpt nak join...huhu...tgh mabuk2 nie kan...tak larattt,,,

betullah..aku pun kadang rindu dgn anak aku tu....dorang dah pandai bercakap ni keletah n boleh diajak berborak...

Mama Herda berkata...

perhhhh naik semput aku baca entry ko ni..sonok giler..mcm2 ade..

nome berkata...

mel: aku paham keadaan ko....sememangnyer stage skrg ni ko x larat nak bawak diri gi mana2...asik nak melepek je kan...xpelah...sok2 dah sehat, leh je ajak lakimu mkn ke hotel...

rindu kan kat anak2 kita? lagi2 skrg ni derang dah pandai mcm2...mmg terhibur tgk telatah mereka

nome berkata...

herda: ko semput? ish jgnlah camtu beb...maybe ko rasa mengah sbb baby tgh aktif bergerak dlm perot ko itew....ekeke...

tp kalau mkn buffet kat luar...mmg mcm2 ada