Selasa, 17 Ogos 2010

Berbuka di Restoran Seri Melayu

semalam aku berbuka di Restoran Seri Melayu, Jalan Conlay...tepat kul 7ptg...kami one group seramai 25org...terpacak kat dpn restoran..ramai tol org yg berbuka disitu...

makanan? tak byk variety...biasa2 jer...western? hanya sket jer...limited...more to makanan melayu...tp daging bakar dia mmg terbaek...bubur lambuk pun sodap malatop!

sambil makan sambil dihiburkan dgn tarian2 klasik melayu dan lagu keroncong...sedap seh suara org yg nyanyi keroncong tuh...terasa bagaikan di alam Hang Tuah...ekeke...

gambo aku x amik byk sgt, sbb perot lapo...apa yg ada je lah ek

meja no 9 adalah meja kitaorg...teh tarik pembuka tekak


menarek kan? cam suasana kampung je rasanyer


umat manusia yg memenuhkan restoran seri melayu nih


sesungguhnyer kami terhibur dgn nyanyian mereka


sehati berdansa ala2 seri melayu


antara gambo foodz yg aku snap


9 ulasan:

mamashasha berkata...

NOME, ramai nye orang....menu pilihan terbaekkk lah....

taqwaman berkata...

mahal kn restoran seri melayu nih.. tp nape lauk mcm tak brp marvelous? so-so rupanya..

AieZa berkata...

eh mie.. ater aku terguna akaun vendor lak komen.. komen kt atas tu dr aku yer.. harap maklum.. hehe..

shah-ila-ain berkata...

selamat berpuasa nomie....tak leh tengok lame2 nnt aku lapauuu...huhu...

nome berkata...

bed: mmg ramai bed kalau time posa2 cenggini...walaupun regenyer mahal..tp mereka suka mkn kat situ...

bg aku menunyer biasa2 jer..tak bape meriah

nome berkata...

taqwaman / aieza: kahhhhhhhhhh...mati2 aku hengat balak mana la yg tegor aku...ekeke...rupenyer awek aieza...

lauk dia biasa2 je za...byk masakan melayu...x bape meriah...variety pun x byk la....

nome berkata...

mel: selamat berposa 'mak yong'...ekeke...

jgn tenung lama2 k...nnt membuatkan ko leleh2 air liur jer

Mrs. Simplicity berkata...

weh, penuh nye! aku rasa aku sama cam ko, kalau bukak at luar lebih cari western. eceh!

nome berkata...

alya: sama citarasa...mmg aku akan mencari western...sbb ari2 mkn nasi kan...so nak ubah angin cari western plak...ekeke...