Isnin, 4 Mac 2013

REZEKI DIKONGSI BERSAMA DENGAN KELUARGA

alhamdulillah berkat usaha gigih bekerja di FVSB membuah hasil yang menggembirakan...terima kasih kepada Boss Misaiku Mr Wong Tze Han kerana sudi memberi markah memberansangkan pada PPES aku tahun lepas...syukur alhamdulillah dpt bonus yang 'cemerlang' tahun nih...insyAllah aku akan buat sehabis baik untuk company dan projek kesayangan aku nih (^_^)

rezeki yg aku dapat ni harus dikongsi bersama keluarga tersayang....yang membuatkan aku sebak sgt sbb pada tahun nih pertama kali aku tak dapat kongsi kegembiraan dengan abah tersayang...selalunya arwah abah la yg paling suka bile dpt duit 'bonus' dari aku...ingat lagi dulu kalau aku bg duit...abah cakap sayang nak guna duit tuh...nak simpan jer...sebaknya hati ini...damailah abah di sana...zura takkan abaikan keluarga...itu janji zura...insyAllah T_T

 membeli hadiah sebagai penghargaan untuk diri sendiri setelah puas bekerja :D







jatuh chenta bila pertama kali memandangnya :)







 membelek2 sebelum membuat pembayaran






 adik Coach yang mesra alam...rajin call aku...dah jadi kawan plak...baik betul hati dia sbb sudi guna voucher staff untuk bag aku...so dptlah best price...love u june! awak baik sgt!!!







 ini plak kejadian ari Sabtu lepas...bawak mak dan adik beradik jalan2 cari makan di Jusco Cheras Selatan....mulanya nak makan kat Secret Recipe tp makanan lambat sampai..Johnnys plak ramai orang..so lastly kami dpt makan kat Kenny Rogers...tak byk pilihan restoran kat situ...alhamdulillah dptlah mereka makan dgn gembiranya







 Aryan yang tengah menyusu...dia dah ngantuk sebenarnya tapi sanggup tahan mata sbb nak berjalan2...kuat jalan nih

 




 ayah dan anak daranya...






 menolong mak dan adik2 order makanan...kalaulah ada abah...abah adalah orang yang paling teruja dan senyum sampai ke telinga...we miss u abah! :(






 inilah keluarga kecilku






 adikku dan anak2...selepas pemergian abah...byk betul perubahan pada adikku sorang nih...syukur alhamdulillah







 sayang mak sangat2...inilah satu-satunya ibu tempat untuk aku dan adik beradik bermanja dan mengadu nasib...ya Allah, panjangkanlah usia ibuku, kasihanilah ibu, berilah kegembiraan kepada ibuku ya Allah...amin






 adik iparku yang baek hati...yang banyak menolong meringankan beban mak di umah...terima kasih Linda...ailebiu!





 selera betol mereka makan...suka sgt tengok derang! :D







 dua beranak yang sgt akrab...memang best fren!


6 ulasan:

Puteri Satu berkata...

private company klu dapat bonus mesti berbulan2 gaji kan.. apapun best ye tak sesekali beli hadiah untuk diri sendiri dan dapat belanja keluarga kan...:)

nome berkata...

kak puteri satu: alhamdulillah rezeki sekeluarga kak...memang best dan puas hati kalau dpt belanja family makan2...tak terucap dgn kata2..sebak dan rasa gembira ya amat...thanks kak :D

Elya Roza berkata...

suka tgkk sis dgn family sis :)
x sbr nk tggu bonuss jugak:)

nome berkata...

elya: thanks darling! wow...nak dpt bonus gak! cayaklah! ok akak dah singgah blog awak..org bisness rupenya...cayaklah! i support u dik!

Nurul Ain berkata...

Cantik henbeg...jeles i..

nome berkata...

ain: ooohh ye ker? thanks dear! ala u janganlah jeles...insyAllah ada rezeki..sila rembat yer...i temankan u! :D