Rabu, 5 Disember 2012

Aku Yang Sengal

hai kawan2...rindu saya tak? saya rindu kamo dan kamo semua :)

sorry la yer blog 4ever In Love ni terpaksa ditunda siarannya memandangkan cik nome tembun TERPAKSA menyibukkan diri untuk diaudit oleh para2 juri dari MISC...huhuhu!! wish me luck! 

Jika ada para anda2 semua yg merindui diriku yang tembun dan senget ini...terimalah gambarku versi "Budak Pompuan Getik Dapat MC 5 Days"...kahhhhhhhhhhhhh 



ini MC versi cik nome tembun...giler getik aku rasa kalau buat camni! Korea la sangat (matajulinglidahjelir) kahhhhhhhhh

 

 
 "Homaigrape! i dapat mc for 5 days" en somi senak perot amik gambo aku yg sengal ni...peristiwa semalam di KFC Subang 2...ekekeke





 dah abis je buat lawak popeye getik tuh....kami laki bini pun makan la kfc...oohhh nikmatnya...utk bibik dan leesya kita tapaukan jer :)

6 ulasan:

Nurul Ain berkata...

ko kenapa mc 5 hari?serius ke?

nome berkata...

ain: kahhhhhhh taklah fren...aku sengal tiru aksi budak getik mc 5 ari tuh...aku sehat walafiat la...ekeke

Nurul Ain berkata...

aku tak dpt tgk video ko post tu..ketinggalan!

nome berkata...

ain: ko search kat youtube..ko type "sore eyes MC for 5 days"...silakan muntah ijo pas tgk video tu :P

Tanpa Nama berkata...

Selamatlah kamu krn auditor MISC tuh..hehehe..

nome berkata...

ira: alhamdulillah segalanya selesai dgn jayanya! yeeay! bersorak gembira...so esok bleh main teng teng kat opis :P