Isnin, 24 Oktober 2011

Wiken Kami di Ikea

Disebabkan aku laki bini tak puas pusing Ikea, maka sabtu lepas kami sekali lagi gi jalan2 ke sana...aritu jalan tanpa anak, kali ni bawak anak plak…baru la seronok!

Dalam jalan2 tu, tak sengaja tersebat jugak beberapa barang especially lampu….minat sungguh dgn design lampu ikea..bg aku sgt cantek dan moden!

Ingatkan sempat la mkn meatball kat foodcourt sana, tp sbb kami sampai dah lewat…maka lalu je la depan foodcourt :(

Aleesya mmg seronok gi Ikea…yelah, tempat luas dan byk sgt plak port leh lompat2 dan landing2...mmg peberet aleesya la…byk2 tempat yg aleesya terjah, yang paling dia minat dgn dapo kanak2 ikea tu…lama sungguh la dia main kat dapo tuh…yang tak menahan harga dapo cinonet tu RM388 yo! Uhuk! Uhuk! 

Sofa2 Ikea skrg ni byk harga promosi…seyes, aku terpikat! Kalau tak caya, korang leh terjah Katalog Ikea nih



 aleesya nampak sofa bed, apa lagi...terus landing baek punya!




 lepas dah landing, melomplak plak...ish ish ish





 seronok jadi budak2 yer...boleh berkejaran sana sini....





 segala macam kerusi dia try...bertuah tol anak aku nih...





 terselit gambo aku sekali...en somi paksa bergambo...





 ibu dan aleesya yang kuat berjalan...ekeke





 inilah dapo kanak2 tuh, siap ada sinki dan almari bagai...berejam leesya dok layan main kat dapo tuh...comel kan dapo nih? :D





 bersungguh main mak2 kat dapo tuh...





 harga cuma RM388 jer...pitam jap! ekeke...





sekian la saja citer kami di Ikea...

Tiada ulasan: