Isnin, 21 Disember 2009

FAMILY GATHERING SAMBIL MEMEKAK SAMPAI KE PAGI

ari jumaat dan sabtu lepas bertempat di kawasan kejadian yg sama....kat mana lagi..umah mak aku kat semenyih nun...kami sedara mara membuat family gathering bersama sedara kami yg sanggup turun dari pulau pinang untuk bersukaria sempena coti sekolah...
aku pun apa lagi..pakat sumer ngan kazen2 buat xtvt menarek sepanjang 2 ari tu...kami buat joget lambak, karaoke yg menjadi kewajipan kalau dah berkumpul nih, bakar2 ayam dan ikan, menyambut anniversary mak ayah aku dan pakcik2 makcik2...very happening...i loikeeeeeee!!! sampai ke pagi kitaorg memekak...soker sgt dapat kumpul2 cenggini...padahal baru je 3 mgu lepas masa raya aji buat xtvt camni...yelah, dulu sedara dari penang x dpt joen, tu yg buat lagi sekali..siap open kemah dan pakcik aku baek ati sponsored bikin sound system untuk karaoke...sumer sporting x tdo2 layan joget lambak punye pasal...sudi2lah tgk video dan gambar di bawah...ooopsss terlupa, aku kaget oooo ngan sore bakal adik ipar aku...very mantop...terus surrender aku nak nyanyi..sore sejibik cam siti nurhaliza tuh..kagum aku! bibik aku pun loper diri masa tu...dangdut sampai kepagi...berebut2 nak pegang mikrofon...sekali dah pegang, org lain xde chance la nak memekak....kahhhhhh...lantaklah..korang dgrlah sore adik ipar aku ngan bibik...thumbz up kat korang sumer! to all my kazen2...i lap u ollzz sampai kiamat...

masa ni kami on da way..laki aku khusyuk drive



bibik temankan leesya kat belakang


masuk je keta, terus leesya nak kami pasangkan dvd tuk dia...x abis2 citer mickey mouse...haru tol!



sambil layan dvd, sambil makan...lantaklah nak...janji dok diam2 kat situ



sampai jer, kami sibuk ke dapo...tolong masak2.... sumer montot berhimpit kat situ...apa kes ek?


inilah bakal adik ipar aku...derang ni nak kawen bln jun tawun dpn...sore dia sgt sodap k! ala2 tok ct...rajin lak tu ke dapo...ko jgn rajin time skrg je...sok2 dah kawen pun kena rajin gak...



ko nape bik? buang tebiat...ko nak watpe ngan ayam tu ha...ada2 je dia ni tau...kahhhhhh



inilah keje mak aku..asik tambah koleksi perabot jer...mak aku ni hobi soker beli perabot jati..padahal kat umah serdang tu dah sesak dah...kat semenyih ni mak leh tambah lagi koleksi baru...membazir je makkk!!!



leesya tgh skodeng org wat keje pasang kemah



bile sumer dah ready...apa lagi...memekak sampai kepagi...



adik aku ngan kazen2...


di antara kazen aku yg lom kawen...baek2 tol derang nih..rajin nolong...



bile sumer dah selesai melantak...haruslah asah bakat kan...



kemah yg ditaja oleh pakcik aku..siap ngan lighting...



laki aku yg sibuk snpa gambar org...dia x pasan aku snap gambar dia



aku ngan my dotter...



anak aku yg keletihan



penat tol dia...



bile dah siap mandi, terus je ajak kazen dia main





pening aku tgk leesya dlm video nih...dia suka main pusing2 sampai pening...lawak tol!




korang cuba tgk video nih...sore bakal adik ipar aku....very the mantop! picthing very high...pitam aku dengar!



bibik aku yg giler dangdut mlm tuh.....tuk dia jer...sampai 6 lagu...dasat tol minah indon nih...nak ilangkan stress kot...kahhhhhhhhhhhh

7 ulasan:

Ryn berkata...

korang kalo kenduri memg superb!!!

mantop kan...ape2 pn ape kata aku kunci lirik itu utk hari sabtu nnt...aci?? ada berani??

hahahahaha,,,

mamashasha berkata...

walawe...bestnye kumpul sedara mara....hehe....siap pasang khemah lagi ye...aku suke leesya toncit 2 tu....cute sgt....bakal adik ipar ko haruslah rajin ke dapur....ada makna tu!!!kahhhh

shah-ila-ain berkata...

mie...sore merdu ko bile lagi nak kuarkan weihh....ape kate bila2 ko tunjuk lak kat aku weihh...kot nnt aku leh bg ko mungerrr...hehe...

fazilzura berkata...

sgt besh kan kalau geth2 gini pehtu kecoh kepoh2... abis sume .. sure x ihingat donia punye ler..

windu plak aku nk terjah Bagan lalang aka Gold couse g BBQ lg

nome berkata...

ryn: tulah kami ryn...soker tol wat kecoh time kenduri...

lawaklah ko...siap nak kunci lirik bagai...kahhhhhhhhhhhhhh

bed: tu la bed, jgn adik ipar aku tu tunjuk rajin skrg jer, sok2 kalau dia dah kawen, tetiba x rajin..ada gak lekat kat dinding sok....kahhhhhhhhhh

mel: aku bukannyer x pandai nyanyi, tp takut ari cerah tu bertukar ujan petir ribut lak..tu yg aku simpan sore tuh...sile dekah2 dpn pc

zura: aku tau ko pun soker xtvt meriah2 nih...pelagi, gi lah kontek sedara2 ko ajak bergather together2...

Mrs. Simplicity berkata...

korang kalau dah family gathering mmg happening, siap naik kemah tu. wah2 sakan bibik ko berdangdut ye. korang pun layan kan je la yek.

mak ko pun gile perabot jati gak? sama mcm mak aku. mmg selagi ade ruang, selagi tu dia nak letak perabot jati dia.

behave nye leesya dlm kete. rasa nak kena pasang tv cam ko gak tuh kot.

nome berkata...

alya: aku jd kecoh bachin ni pun gara2 terbawak peel sedara aku yg kecoh...kahhhh...aci salahkan org lain? ekeke...

mak aku mmg cenggitu beb, selagi ada ruang walaupun kecik, mesti mak aku nak sumbatkan ngna perabot especially jati..letih aku layan hobi mak aku nih..

leesya jd behave kalau pasang dvd mickey mouse jer...kalau dvd lain, sure dia lalak gak kat dlm car seat dia tuh...payah kan...aku dah hafal dah dialog mickey tuh