Jumaat, 21 Ogos 2009

Pes time dpt e-card kat belog

to kwn baikku ryn..thanks for your beautiful e-card sempena bulan posa...teruja aku dpt e-card dari ko...pes time ni aku dpt melalui belog...sungguh jakun...kahhhhhhhhh....ni aku nak tempek kat belogku..yg lain2 bleh amik kat belog aku atau belog ryn (kasihryn)...mari sumer..hambik ecard nih...

to my blogger fren, or forum's fren, or jimba's fren, or boypren, or gelpren...aku nak ucapkan samat berposa kat sumer..aku nak mintak maap byk2 di atas kenakalan aku selama ini...sbb aku rasa tanpa aku sapalah korang....eh silap..tanpa korang sapalah aku...



4 ulasan:

Ryn berkata...

pes time kan haruss laa jakun setahun kan...hahahaha...

selamat berposer utk ko ngn ur whole family too..

nome berkata...

sesungguhnyer aku jakun...sib baik ko ada..ko lah mentor ku...kahhhhhh...

ryn, samat berposa yer tuk ko sefamily..mintak maap byk2...

Mrs. Simplicity berkata...

heheh.. skang bukan raya je dpt kad. ramadhan pun dapat kad. e-kad lg. selamat berpuasa tuk ko sekeluarga ye nome..

nome berkata...

alya...aku pun sama beb...samat berposa tuk ko sefamily yer...hope ko larat posa..kalau tak larat, jgn paksa..ko tu kan bunting...aku mintak maap yer alya kalau ada tersalah ckp ke apa...